Studio emka Dobry zysk. jak tworzenie

2,43 1
Według internetowych rankingów, cena tego produkut waha się w okolicach 38 zł. Jak Ty oceniasz ?
Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej poprzez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować równocześnie teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców.Opisywane poprzez Kocha metody to niezwykle humanistyczne reguły, których stosowanie daje Koch Industries ogromny dynamizm. Powinni na to zwrócić uwagę ci menedżerowie i właściciele firm, którzy posiadają skłonność do autorytarnego stylu kierowania.LESZEK BALCEROWICZForum Obywatelskiego RozwojuPoza wolnością i wolnym rynkiem do ...
  • ISBN - 9788366142442
  • Oprawa - twarda
  • Ilość stron - 360

Oferta Cenowa

Libristo.pl Libristo.pl
Libristo.pl
Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie 36,73 DO SKLEPU
Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej poprzez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować równocześnie teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców.Opisywane poprzez Kocha metody to niezwykle humanistyczne reguły, których stosowanie daje Koch Industries ogromny dynamizm. Powinni na to zwrócić uwagę ci menedżerowie i właściciele firm, którzy posiadają skłonność do autorytarnego stylu kierowania.LESZEK BALCEROWICZForum Obywatelskiego RozwojuPoza wolnością i wolnym rynkiem do stworzenia prawidłowo prosperującej firmy niezbędna jest wspólnota wartości takich jak uczciwość, zaangażowanie i szacunek. Na nich budujemy reputację naszej firmy każdego dnia.Gorąco zachęcam do lektury fascynującej historii powstania Koch Industries, a tym samym do zaznajomienia się z filozofią i zarazem praktyką zarządzania, która zapewniła sukces jednej z największych prywatnych firm na świecie.ARKADIUSZ MUŚPress Glass SARewolucyjny system zarządzania, który doprowadził do jednego z największych sukcesów firmowych naszych czasów.Charles Koch dołączył do rodzinnej producenta, z siedzibą w Wichicie, w 1961 roku, kiedy jej wartość wyceniano na 21 milionów dolarów. Sześć lat później został dyrektorem zarządu i prezesem Koch Industries, Inc. Aktualnie wartość grupy kapitałowej Koch szacuje się na 100 miliardów dolarów, co czyni ją jednym z największych przedsiębiorstw znajdujących się w prywatnych rękach. Przez ponad 50 lat marka przekroczyła 27 razy wzrost wartości indeksu S&P 500 i planuje podwajać swój zysk przeciętnie co sześć lat.Czym zajmuje się ta producent i dlaczego jest tak bardzo dochodowa? Nazwy „Koch" nie wyszukacie na swoim plamoodpornym dywanie, dżinsach ze streczem, podzespołach smartfona czy na super chłonnych pieluszkach waszego dziecka, ale produkuje je właśnie ta spółka. A te innowacje i dużo innych napędza opracowany poprzez Charlesa Kocha ramowy system zarządzania opartego na rynku – Market-Based Management® (MBM).Po przeszło półwieczu interdyscyplinarnych badań, eksperymentalnych odkryć, a także poręcznego wykorzystywania wiedzy w firmach należących do spółki Koch na całym świecie, głównym celem MBM pozostaje generowanie prawidłowego zysku. Korzystny zysk wynika z produktów i usług, które podnoszą jakość ludzkiego życia i na które klienci dobrowolnie głosują swoimi pieniędzmi. Jest skutkiem kultury, w której pracowników motywuje się, żeby jak przedsiębiorcy poznawali preferencje klientów i najkorzystniejsze sposoby ich zaspokajania. Dobry zysk pojawia się, kiedy wyprodukowana jest długoterminowa wartość dla klientów, pracowników, udziałowców oraz społeczeństwa.W tej książce Charles Koch, czerpiąc z prawdziwych, dużo mówiących i wcześniej nieupowszechnianych opowieści z sześciu dekad jego obecności w biznesie, przeprowadza czytelnika poprzez pięć rozmiarów MBM,wskazać, jak korzystać z ramowego systemu zarządzania firmą, żeby wygenerować więcej dobrego zysku, niezależnie od typu i skali działalności, branży czy organizacji. Podczas lektury można dowiedzieć się, jak:• stworzyć wizję rozwoju pomimo bezustannie przyśpieszających dysrupcyjnych innowacji • wybrać i utrzymać pracowników odznaczających się równocześnie zaletami, jaki i talentem • wytworzyć klimat dzielenia się wiedzą, zezwalający, niezależnie od zajmowanego stanowiska, na kwestionowanie wcześniejszych rozwiązań, jeśli można je udoskonalić albo zastąpić lepszymi • nagradzać pracowników uprawnieniami decyzyjnymi nie ze względu na ich stanowisko, ale wkład w producenta • motywować wszystkich zatrudnionych do większego zaangażowania w markę przez taką strukturę bodźców, aby wynagrodzenie było wyznaczane jedynie poprzez produkowaną przez pracownika wartość.Lektura obowiązkowa dla liderów, przedsiębiorców, studentów i dla każdego, komu zależy na obywatelskim, sprawiedliwym i dostatnim społeczeństwie. "prawidłowy zysk" niewątpliwie dołączy do najlepszych książek z dziedziny zarządzania, jakie kiedykolwiek powstały.Charles G. Koch jest przewodniczącym zarządu i prezesem Koch Industries, Inc. Od 1967 roku. Słynie z tego, iż pod jego przywództwem rodzinne przedsiębiorstwo stało się drugą pod względem wielkości amerykańską firmą pozostającą w prywatnych rękach – obecnie jej wartość wycenia się na 100 miliardów dolarów – w 2019 roku dało to Charlesowi Kochowi, według „Forbesa", trzynaste miejsce na liście najbogatszych Amerykanów.Koch Industries, Inc., grupa kapitałowa z siedzibą w Wichicie, w stanie Kansas, zaczęła swą działalność w 1940 roku jako firma Wood River Oil and Refining Co. Obecnie grupa Koch zatrudnia w około 70 krajach na świecie ponad 130 tysięcy osób, z czego 65 tysięcy w Stanach Zjednoczonych. Od stycznia 2009 roku zdobyła ponad 1300 nagród za bezpieczeństwo, działania na rzecz środowiska, służbę społeczeństwu, innowacje i obsługę klienta.
  • ISBN - 9788366142442
  • Oprawa - twarda
  • Ilość stron - 360
  • Rok wydania - 2020