Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny marki

4,14 1
Według internetowych rankingów, cena tego produkut waha się w okolicach 69 zł. Jak Ty oceniasz ?

nad wyraz ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest bardzo znaczne w budowaniu stabilnego rozwoju regionalnego.

kupujący, którzy nieraz zmieniają miejsce zamieszkania, coraz częściej potrzebują identyfikacji się z solidnym rejonem, pragną nazwać jeden obszar swoją małą ojczyzną. Identyfikacji z pewnym ograniczonym obszarem sprzyja wspólna historia, obyczaje, a także legendy i nawyki żywieniowe regionu, dlatego też produkty regionalne stanowią świetny składnik spajający ludzi, tym samym ta cecha jest ...

  • ISBN - 9788395929495
  • Autor - praca zbiorowa
  • Wydawnictwo - Naukowe Sophia

Oferta Cenowa

MegaKsiazki.pl MegaKsiazki.pl
MegaKsiazki.pl
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny praca zbiorowa 65,44 DO SKLEPU

nad wyraz ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest bardzo znaczne w budowaniu stabilnego rozwoju regionalnego.

kupujący, którzy nieraz zmieniają miejsce zamieszkania, coraz częściej potrzebują identyfikacji się z solidnym rejonem, pragną nazwać jeden obszar swoją małą ojczyzną. Identyfikacji z pewnym ograniczonym obszarem sprzyja wspólna historia, obyczaje, a także legendy i nawyki żywieniowe regionu, dlatego też produkty regionalne stanowią świetny składnik spajający ludzi, tym samym ta cecha jest wyróżnikiem umożliwiającym użycie w sytuacji artykułów konwencjonalnych marketingu terytorialnego jako sposobu na promocję województwa, miasta, czy gminy, w którą nieodłącznie zostałaby wpleciona reklama produktu regionalnego.

W Polsce początek marketingu terytorialnego datuje się na wczesne lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku, gdy po przemianach ustrojowych zapoczątkowanych w 1989 roku powstały pierwsze jednostki samorządu terytorialnego, natomiast początek zainteresowania klientów produktami regionalnymi zaczyna się pod koniec lat dziewięćdziesiątych, kiedy zostaje zaspokojona chęć spróbowania produktów zagranicznych, które do tej pory były produktami luksusowymi.

Tytuł Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny Autor praca zbiorowa Wydawnictwo Naukowe Sophia EAN 9788395929495 ISBN 9788395929495 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 116 Rok wydania 2022 Oprawa twarda

  • ISBN - 9788395929495
  • Autor - praca zbiorowa
  • Wydawnictwo - Naukowe Sophia