Indywidualny program mba. rozwiń praktyczne umiejętności

3,52 1
Według internetowych rankingów, cena tego produkut waha się w okolicach 64 zł. Jak Ty oceniasz ?

by nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć ze świata biznesu w możliwie jak najmniej czasochłonny sposób.

Jego książka indywidualny program MBA to kompleksowy i przejrzysty przegląd wszelkich ważnych tematów biznesowych – takich jak przedsiębiorczość, rozwój ...

  • ISBN - 9788380877887
  • Oprawa - miękka
  • Autor - Josh Kaufman

Oferta Cenowa

Bee.pl Bee.pl
Bee.pl
Indywidualny program MBA. Rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe 61,82 DO SKLEPU

by nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć ze świata biznesu w możliwie jak najmniej czasochłonny sposób.

Jego książka indywidualny program MBA to kompleksowy i przejrzysty przegląd wszelkich ważnych tematów biznesowych – takich jak przedsiębiorczość, rozwój produktu, marketing, sprzedaż, negocjacje, księgowość, finanse, efektywność, komunikacja, przywództwo, projektowanie systemów, analiza i zarządzanie operacyjne – a wszystko to zawarte w jednym tomie.

znajdziesz w niej 271 prostych pojęć, innowacyjne koncepcje i konkretne narzędzia, dzięki którym nauczysz się myśleć o biznesie w nowy, przydatny sposób. Wśród najważniejszych zagadnień wyszukasz m.in.:

· Pięć komponentów każdej firmy. Możesz zrozumieć i ulepszyć każdą producenta, dużą lub małą, koncentrując się na pięciu podstawowych kwestiach. Czy wiesz, na jakich obszarach danej organizacji trzeba się z zasady skupić?

· Dwanaście form wartości. Produkty i usługi to tylko dwa z dwunastu sposobów kreowania wartości dla klientów. Jakie są pozostałe?

· Cztery metody powiększania przychodów. Istnieją tylko cztery sposoby,firma mogła zarobić więcej pieniędzy. Czy je znasz?

Połącz lekturę tej książki ze swoim poręcznym doświadczeniem i już dziś zacznij sprawniej pracować, podejmować korzystne decyzje i wykorzystywać w pełni swoje umiejętności, zdolności i dostępne okazje – bez względu na to, w jaki sposób zarabiasz (lub chciałbyś zarabiać) na życie. Z pomocą tej książki założysz rentowną markę, uzyskasz ważny awans albo w widoczny sposób poprawisz swoje życie osobiste i zawodowe.

***

Większość książek posiadających stanowić alternatywę dla studiów MBA stara się odtwarzać program nauczania uczelni cieszących się najkorzystniejszą opinią. W sytuacji jednostkowego programu MBA jest inaczej. Moim celem jest ułatwienie czytelnikom dogłębnego zrozumienia działalności biznesowej od podstaw, bez względu na wyjściowy poziom wiedzy albo doświadczenia w tym zakresie.

(…) Dzięki zrozumieniu tych fundamentalnych zasad zyskasz pakiet narzędzi pozwalających podejmować dobre decyzje. Jeżeli zainwestujesz czas i energię w opanowanie omówionych koncepcji, wejdziesz do luksusowego grona jednego procenta ludzkiej populacji, który wie:

  • jak działają przedsiębiorstwa;
  • jak założyć własną producenta;
  • jak udoskonalić istniejącą firmę;
  • jak osiągać osobiste cele za pomocą umiejętności ze świata biznesu.

Traktuj tę książkę jak filtr. Zamiast próbować przyswajać wszystkie dostępne dane na temat świata biznesu – a jest ich naprawdę dużo – naucz się, które mają największe znaczenie, a potem skup się na tym, co naprawdę ważne: na wydajnym działaniu.

[fragment]

***

Skarbiec przydatnych pomysłów i funkcjonalnych wyjaśnień. Każdy przedsiębiorca powinien posiadać swój egzemplarz".

James Clear, autor książki Atomowe nawyki

„Tę książkę należałoby skatalogować pod hasłem »Koniec wymówek«. Po jej przeczytaniu przestaniesz słuchać ludzi, którzy powtarzają ci przy każdej okazji, iż nie jesteś dość inteligentny, dość przenikliwy ani dość należycie wykształcony, by robić ważne rzeczy. Josh zabiera czytelników w niezwykłą podróż po najszczególniejszych koncepcjach w biznesie".

Seth Godin, autor bestsellera To jest marketing!

„Wykorzystałem modele myślowe opisane w jednostkowym programie MBA do stworzenia rentownej firmy. Josh prędko rozprawia się z wszelkimi błędnymi przekonaniami na temat przedsiębiorczości".

Evan Deaubl, prezes i dyrektor generalny firmy Tic Tac Code

„Arcydzieło – wprowadzenie do biznesu dla każdego, kto interesuje się tymi zagadnieniami. Niesamowity przegląd wszystkich tematów, które należy opanować. Gromadzi całą niezbędną wiedzę, oczyszczoną z lubianych sloganów i wodolejstwa. Jedna z najistotniej inspirujących książek, jakie czytałem w ostatnich latach".

Derek Sivers, autor bestsellera Co tylko zechcesz

„Bez względu na to, czy chodzi o napisanie biznesplanu, organizację pracowni pisarskiej, zaplanowanie dnia, czy przyjęcie systematycznego podejścia do identyfikowania i rozwiązywania problemów, trudno byłoby mi wyszczególnić inną książkę, która miałaby tak pozytywny wpływ na moją całkowitą sprawność i zadowolenie z życia".

— Daniel Joshua Rubin, dramatopisarz i autor książki 27 Essential Principles of Story

***

JOSH KAUFMAN jest autorem poczytnych książek na temat biznesu, zdobywania umiejętności, psychologii użytkowanej, a także różnego rodzaju wiedzy poręcznej, takich jak indywidualny program MBA, The First 20 Minutes i How to Fight a Hydra, a także twórcą strony PersonalMBA.com.

Tytuł jednostkowy program MBA. Rozwiń użyteczne umiejętności biznesowe Autor Josh Kaufman Tłumacz Michał Lipa Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380877887 ISBN 9788380877887 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 544 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami
  • ISBN - 9788380877887
  • Oprawa - miękka
  • Autor - Josh Kaufman
  • Wydawnictwo - MT Biznes
  • Ilość stron - 544
  • Rok wydania - 2021