etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2

2,51 1
Według internetowych rankingów, cena tego produkut waha się w okolicach 47 zł. Jak Ty oceniasz ?
Od kilku lat obserwujemy w Polsce pokaźne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Mnóstwo dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi pytania, czy decyzje podejmowane poprzez lekarzy, jaki preparat przepisać pacjentowi, są zupełnie niezależne. W książce zaprezentowano metody, jakich używają producenta farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz ...
  • ISBN - 9788381027557
  • Autor - Marta Makowska
  • Wydawnictwo - CeDeWu

Oferta Cenowa

MegaKsiazki.pl MegaKsiazki.pl
MegaKsiazki.pl
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Makowska Marta 45,81 DO SKLEPU
Od kilku lat obserwujemy w Polsce pokaźne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Mnóstwo dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi pytania, czy decyzje podejmowane poprzez lekarzy, jaki preparat przepisać pacjentowi, są zupełnie niezależne. W książce zaprezentowano metody, jakich używają producenta farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady luźne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy. Wyniki badań jednoznacznie dowodzą, iż deklarowane standardy istotnie odbiegają od tych praktykowanych. Polskie prawo jest bezkompromisowe i dlatego jest niejednokrotnie łamane. Naruszenia te dotyczą m.in. Ilości próbek rozdawanych lekarzom, wartości wręczanych prezentów, zawierania transakcji "coś za coś". W Polsce dotąd nie przeprowadzano badań naukowych dotyczących relacji medyków i przedstawicieli firm farmaceutycznych, dlatego informacje zawarte w tej publikacji wydają się bardzo cenne. Książka stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - prezentując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych. Tytuł Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2 Autor Marta Makowska Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381027557 ISBN 9788381027557 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 262 Format 265x165 mm Rok wydania 2023
  • ISBN - 9788381027557
  • Autor - Marta Makowska
  • Wydawnictwo - CeDeWu
  • Ilość stron - 262