W publikacji tej omówiono m ...
Działania marketingowe i ich uregulowania w
W publikacji tej omówiono m ...
- ISBN - 9788326493768
- Oprawa - miękka
- Autor - Taranko Teresa
Oferta Cenowa
W publikacji tej omówiono m.in. Uregulowania dotyczące:
• bezpieczeństwa towarów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
• potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami przy pomocy znaków jakości,
• bezpieczeństwa opakowań produktów dla kupujących i środowiska naturalnego,
• możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
• zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
• stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,
• ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów,
• warunków oferowania wybranych rodzajów towarów,
• komunikacji marketingowej,
• ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.
Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, i formy reakcji klientów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka dedykowana jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.
linia procesu: MARKETING
ISBN: 9788326493768
Kod paskowy: 9788326493768
Redakcja: Taranko Teresa
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 42282
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 332
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.55
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
- ISBN - 9788326493768
- Oprawa - miękka
- Autor - Taranko Teresa
- Wydawnictwo - Wolters Kluwer Polska
- Ilość stron - 332
- Rok wydania - 2015
Podobne Wynik szukania
-
Działania marketingowe i
Producenta Wolters Kluwer