Gwarancja i serwis < h3>
Pragniemy mieć absolutną pewność, że robimy wszystko w kierunku satysfakcji klienta, dlatego także udzielamy na swoje kartridże dożywotniej gwarancji. Innymi słowy, jeśli po zakupie kartridża będzie on wykorzystywany dopiero kilka tygodni, miesięcy czy lat później, zapewniamy jego niezmienioną jakość aż do ostatniego wydruku. Jeśli użytkownik nie będzie zadowolony z zakupionego kartridża, może skorzystać z serwisu „door to door" i w ciągu 24 godzin otrzymać nowy towar. Klientom nieraz towarzyszy obawa, czy stosowanie zamiennych tonerów nie wpłynie na stan ich drukarek. W dodatku w tym przypadku stawiamy na pierwszym miejscu troskę o dobro klienta. Otóż, jeżeli w trakcie wykorzystywania tonera Black Point LBPS111S, drukarka zostanie uszkodzona, bierzemy całkowitą odpowiedzialność za jej serwis, a na czas naprawy możemy dostarczyć urządzenie zastępcze. Klient może czuć się więc w pełni bezpieczny. Oferujemy także ekstra pół roku gwarancji na drukarkę laserową, ponad czas gwarantowany przez producenta. Dzięki kompleksowym działaniom w trosce o dobro swych klientów zostaliśmy już trzykrotnie wyróżnieni godłem „firmy przychylnej Klientowi". < p> < div>< section>