Gwarancja i Serwis
Pragniemy mieć absolutną pewność, że robimy wszystko w kierunku satysfakcji klienta, dlatego także udzielamy na swoje kartridże dożywotniej gwarancji. Innymi słowy, jeśli po zakupie kartridża będzie on używany dopiero kilka tygodni, miesięcy czy lat później, zapewniamy jego niezmienioną jakość aż do ostatniego wydruku. Jeśli użytkownik nie będzie zadowolony z zakupionego kartridża, może skorzystać z serwisu „door to door" i w ciągu 24 godzin otrzymać nowy produkt. Klientom często towarzyszy obawa, czy użytkowanie zamiennych tonerów nie wpłynie na stan ich drukarek. W dodatku w tym przypadku stawiamy na pierwszym miejscu troskę o dobro klienta. Otóż, jeżeli w trakcie używania tonera Black Point, drukarka zostanie uszkodzona, bierzemy całkowitą odpowiedzialność za jej serwis, a na czas naprawy możemy dostarczyć urządzenie zastępcze. Klient może czuć się więc w pełni bezpieczny. Proponujemy także ekstra pół roku gwarancji na drukarkę laserową, ponad czas gwarantowany poprzez producenta. Dzięki kompleksowym działaniom w trosce o dobro swoich klientów zostaliśmy już trzykrotnie wyróżnieni godłem „firmy przyjaznej Klientowi".