Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann

Przepraszamy, produkt, którego szukałeś jest tymczasowo niedostępny. Czekamy na dostawę...

Na naszym rynku coraz częściej wymieniamy się produktami i usługami. Pozycja klientów się umacnia, dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb konsumentów...


Samokształcenie w biznesie to kolekcja niewielkich poradników asygnowana dla osób, które chcą momentalnie zdobyć konieczne dane z różnorodnych dziedzin zawodowych i zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana pozostała formuła kolekcji - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Dane podane są w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy nieraz wizualizują treści teoretycznych w formie schematów, tabel ...

  • ISBN - 9788361059295
  • Autor - Peter Kenzelmann
  • Wydawnictwo - BC Edukacja