Komunikacja marketingowa, 62992500100KS (749211)

2,05 1
Według internetowych rankingów, cena tego produkut waha się w okolicach 59 zł. Jak Ty oceniasz ?
Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją tożsamość - cele ekonomiczne i społeczne, misję i wartości -, a także kształtują potrzeby odbiorców i tworzą nowe rynki. Kupujący natomiast komunikują się z rynkiem, poszukując potrzebnych artykułów i usług, dostarczając tym samym danych rynkowej. Proces ten pozostał w pełni opisany w prezentowanej publikacji. Autor przybliża Czytelnikowi wszystkie elementy komunikacji marketingowej, tj. Modele, funkcje, struktury i formy. Pokazuje najnowsze praktyki promocyjne używane ...
  • ISBN - 9788301173906
  • Oprawa - miękka
  • Autor - Jan W.Wiktor

Oferta Cenowa

MegaKsiazki.pl MegaKsiazki.pl
MegaKsiazki.pl
Komunikacja marketingowa Wiktor Jan W. 57,35 DO SKLEPU
Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją tożsamość - cele ekonomiczne i społeczne, misję i wartości -, a także kształtują potrzeby odbiorców i tworzą nowe rynki. Kupujący natomiast komunikują się z rynkiem, poszukując potrzebnych artykułów i usług, dostarczając tym samym danych rynkowej. Proces ten pozostał w pełni opisany w prezentowanej publikacji. Autor przybliża Czytelnikowi wszystkie elementy komunikacji marketingowej, tj. Modele, funkcje, struktury i formy. Pokazuje najnowsze praktyki promocyjne używane przez marki i agencje. W tym celu podaje liczne, najistotniej aktualne przykłady faktycznie zrealizowanych kampanii, między innymi kampanię rebrandingu PZU z 2012 roku. Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz dziennikarstwa. Będzie ona wyśmienitym źródłem wiedzy dla pracowników działów marketingu, PR oraz agencji reklamowych. Prof. Dr hab. Jan W. Wiktor jest kierownikiem Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN oraz członkiem rad naukowych najistotniej renomowanych periodyków marketingowych: 'Marketing i Rynek', 'Handel Wewnętrzny'.
  • ISBN - 9788301173906
  • Oprawa - miękka
  • Autor - Jan W.Wiktor
  • Wydawnictwo - Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Ilość stron - 376
  • Rok wydania - 2013