Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce-wysyłkaod3,99 marki Wolters kluwer

Przepraszamy, produkt, którego szukałeś jest tymczasowo niedostępny. Czekamy na dostawę...

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w wyniku czego powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, lecz także szanować interesy kupujących, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.
W publikacji tej omówiono m ...
  • ISBN - 9788326493768
  • Oprawa - miękka
  • Autor - Taranko Teresa