Subiekt Sprint 2, Subiekt Sprint

2,7 1
Według internetowych rankingów, cena tego produkut waha się w okolicach 291 zł. Jak Ty oceniasz ?

Subiekt Sprint 2 to system prędkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), równocześnie w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT albo Subiekt nexo (podmiana informacji o towarach, cenach, kontrahentach itp.) oraz z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał transparentny, intuicyjny interfejs, który maksymalnie ułatwia pracę. Wersja 2 pozostała także ...

  • Producent - InsERT S.A
  • EAN - 5907616102379

Oferta Cenowa

Soft24.biz Oprogramowanie dla biznesu Soft24.biz Oprogramowa...
Soft24.biz Oprogramowa...
Subiekt Sprint 2 289,0 DO SKLEPU
Netstar.com.pl Informatyka dla Biznesu Netstar.com.pl Informa...
Netstar.com.pl Informa...
zielony PLUS dla InsERT GT 637,9 DO SKLEPU
Tanie kasy, drukarki fiskalne Piaseczno Serwis 24h Tanie kasy, drukarki f...
Tanie kasy, drukarki f...
Subiekt Sprint 2 (licencja elektroniczna - 1 st.) 492,0 DO SKLEPU

Subiekt Sprint 2 to system prędkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), równocześnie w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT albo Subiekt nexo (podmiana informacji o towarach, cenach, kontrahentach itp.) oraz z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał transparentny, intuicyjny interfejs, który maksymalnie ułatwia pracę. Wersja 2 pozostała także wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i wydajniejsze zarządzanie sklepem.

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office", która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. Konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie zamiany danych z systemem handlowym.

Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

  • sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
  • użytkowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo albo Subiekcie GT;
  • wystawianie wszystkich potrzebnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
  • obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy;
  • obsługa ekranów dotykowych;
  • przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
  • obsługa przeróżnych form płatności (gotówka, karta, bon);
  • łatwe i niezwykle prędkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online", czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
  • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
  • obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców;
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • identyfikacja towaru przy pomocy czytnika kodów kreskowych oraz najróżniejszych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym albo PLU, przy pomocy mechanizmu InsTYNKT);
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. Towar z opakowaniem);
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków prędkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).


Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

  • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży, a także zarządzanie infrastrukturą sprzętową;
  • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców;
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki;
  • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu zamiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.


Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:

  • nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie;
  • zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego;
  • zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszelkich stanowisk;
  • drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych;
  • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział przefiltrowaną listę asortymentową);
  • likwidowanie wszystkich wykorzystanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego;
  • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu;
  • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem;
  • uzupełniające zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych pomiędzy sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
  • filtrowanie towarów po statusie dynamiczności (dowolny, intensywny, nieaktywny).

Ceny Subiekta Sprint 2:

Dla użytkowników bez intensywnego abonamentu do Subiekta Sprint, a także dla nowych klientów:

  • licencja na pierwsze stanowisko sprzedaży: 400 zł netto
  • zwiększenie na kolejne stanowisko sprzedaży: 400 zł netto
Sprzedaż
  • Pełna obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne i uproszczone) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi.
  • Łatwe i nad wyraz szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online", czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej.
  • Możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy).
  • Identyfikacja towaru przy pomocy czytnika kodów kreskowych, a także różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT).
  • Obsługa ekranów dotykowych.
  • Obsługa asortymentu powiązanego (np. Towar z opakowaniem).
  • Obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą.
  • Anulowanie pozycji i całego dokumentu.
  • Drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych.
  • W interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków prędkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
  • Obsługa rabatów (do pozycji albo całego dokumentu) z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców.Możliwość usuwania wykorzystanych rabatów podczas sprzedaży.
  • Opcjonalna sprzedaż towarów z ceną otwartą – ustalaną dopiero w momencie sprzedaży (np. Bukiety kwiatów).
  • Sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. Sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru).
  • Obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos).
  • Drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych (na urządzeniach udostępniających taką funkcjonalność).
  • Wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji.
  • Obsługa wielu sprzętów zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy.
  • Rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe (w tym w walutach obcych), kartą płatniczą, przelewem, ratalne, bony, płatności odroczone.
  • Przyjmowanie płatności gotówkowych w przeróżnych walutach.
  • Wyliczanie reszty do wydania, z wyborem waluty, w jakiej wypłacana jest reszta.
  • Ponowny wydruk ostatnio wystawionego dokumentu.
  • Możliwość pobrania części utargu (wypłaty) podczas pracy sprzedawcy oraz zasilania stanowiska gotówką (wpłata).
  • Możliwość sprawdzenia przewidywanego stanu gotówki poprzez kasjerów.
  • Opcjonalne zatwierdzanie wykonania niektórych czynności przed ich wykonaniem przez sprzedawców z wyższymi uprawnieniami (np. Bilans otwarcia, stornowanie pozycji).
  • Opcjonalne prowadzenie sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
  • Sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach).
  • użytkowanie promocji czasowych i cenowych

Zarządzanie sklepem
  • Definiowanie podstawowych danych sklepu, a także ustawień technicznych.
  • Konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży (np. Na stanowisku mięsnym domyślnie ustawianie filtru asortymentu na mięso i wędliny).
  • Opcjonalne przypisywanie ustawień zbiorczo na wszystkie stanowiska.
  • Zarządzanie infrastrukturą sprzętową (urządzeniami zewnętrznymi: drukarki konwencjonalne, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych – klawiaturowe i RS, wagi, wyświetlacze, inwentaryzatory), a także przypisywanie ich do stanowisk sprzedaży.
  • Przypisywanie wyglądu interfejsu na stanowiskach (klasyczny, przeznaczony dla ekranów dotykowych).
  • Definiowanie grup uprawnień personelu jako ról.
  • Zarządzanie personelem z przypisywaniem ról.
  • Definiowanie kursów walut przyjmowanych jako płatności dla dokumentów.
  • Określanie zestawów form płatności przystępnych na stanowiskach.
  • Zarządzanie wzorcami wydruków (graficznymi oraz tekstowymi).
  • Otwieranie i zamykanie sesji kasjerów.
  • Rozliczanie kasjerów, w tym rozpoczynanie i kończenie sesji kasowych, rozliczanie niedoborów i nadwyżek gotówkowych oraz obrotu opakowaniami.
  • Ewidencjonowanie danych konsumentów.
  • Ewidencjonowanie informacji o asortymencie z możliwością ustalania jednostkowych cen per oddział (nadpisywanie cen ustalanych w centrali).
  • Ewidencjonowanie i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • Unieważnianie wystawionych dokumentów.
  • Opcjonalne ponowne fiskalizowanie dokumentów.
  • Drukowanie duplikatów dokumentów.
  • Ewidencjonowanie przyjęć towarów z zatwierdzaniem ich oraz obsługą zwrotów.
  • Obsługa przesunięć międzymagazynowych.
  • wykonywanie inwentaryzacji, inwentaryzacji wyrównującej stany magazynowe w oddziale i centrali i wystawianie przesortów (dokument wyrównujący stan magazynowy podobnych towarów – np. Jogurtów o innych smakach).
  • Zarządzanie licencjami programu.
  • Archiwizowanie i dearchiwizowanie informacji (z możliwością zabezpieczania hasłem).

Synchronizacja danych
  • Współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT albo Subiekt nexo).
  • Definiowanie modelu synchronizacji – rozproszonego albo scentralizowanego.
  • Import informacji o asortymencie, klientach, cennikach, użytkownikach, danych o podmiocie.
  • Synchronizowanie stanów magazynowych.
  • Eksport sprzedaży dokumentów wystawionych w oddziale do systemu handlowego.
  • Opcjonalne grupowanie paragonów m.in. Per osoba wystawiająca też eksport każdego paragonu oddzielnie.
  • Opcjonalne generowanie przychodu wewnętrznego na brakujące stany magazynowe (po stronie systemu handlowego).
  • Eksport dokumentów kasowych powstałych na skutek rozliczenia sesji kasjerów.
  • Definiowanie zadań synchronizacji.
  • Rejestr wykonania synchronizacji ze szczegółowymi opisami wytworzonych operacji.
  • Opcjonalne samoczynne czyszczenie rejestru synchronizacji z operacji starszych aniżeli określona ilość dni.
  • Możliwość ustalenia harmonogramu podmiany danych pomiędzy Subiektem Sprint a systemem handlowym.
  • dopełniające zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39.
  • Import powiązania dodatkowych kodów kreskowych z ilościami asortymentu.
  • Import definicji promocji z systemu handlowego.
  • Producent - InsERT S.A
  • EAN - 5907616102379