Gestor GT to komfortowy i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Produktywnie wspiera najróżniejszego rodzaju działania handlowe i marketingowe, gwarantując skuteczność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dopasowania do własnych potrzeb powodują, iż program może być użytkowany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT dedykowany jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. W dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.
Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie skatalogowane w systemie informacje dotyczące klientów. Pozwala dokładnie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki temu możliwe jest lepsze dopasowanie działań do potężnych osób. Upraszcza podejmowanie adekwatnych decyzji i przygotowanie trafnych strategii sprzedaży na podstawie najróżniejszych zestawień. A wszystko to przy pomocy kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, żeby zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną produktywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów osiągalne jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także przystępne wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze mocne strony Gestora GT:
- prędki dostęp do wszelkich danych dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz demonstrujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- zaimplementowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
- liczne zestawienia (m.in. Lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, sprawność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie danych zawartych w Subiekcie GT (np. Sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
- możliwość dobrania do własnych potrzeb (m.in. Dodawanie własnych zestawień, przypasowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
- powiązania - możliwość tworzenia relacji pomiędzy obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka dokumentów;
- schowek, w którym można przechowywać zróżnicowane obiekty (np. Zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut poprzez Internet);
- komfortowy system notatek;
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika i prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.