Cedewu Marketing usług zdrowotnych

Przepraszamy, produkt, którego szukałeś jest tymczasowo niedostępny. Czekamy na dostawę...

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, iż w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - choćby najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. Szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wyodrębnionie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych ...
  • ISBN - 9788381021524
  • Oprawa - broszurowa
  • Autor - Agnieszka Bukowska...