Marketing gabinetu stomatologicznego marki Czelej wydawnictwo

Przepraszamy, produkt, którego szukałeś jest tymczasowo niedostępny. Czekamy na dostawę...

Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem.


Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który zezwala na zatrzymanie pacjenta „na dłużej". Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta ...
  • ISBN - 9788375631647
  • Oprawa - twarda
  • Autor - Bukowska-Piestrzyń...